Svetainių priežiūra: dizainas, funkcionalumas bei techninis SEO

Kartais gali pasirodyti, kad visa svetainėje esanti informacija bei jos veikimas neturi didelės reikšmės organizacijos sėkmei, nes ji vis dėl to skirta tik reprezentacijai, tačiau tai nėra tiesa. Tinkamas savęs parodymas gali labai smarkiai prisidėti prie pasisekimo internetinėje erdvėje. Ir šiuo atveju nereikia kurti visiškai naujo puslapio, nes greičiausiai užteks tinkamai sutvarkyti senąjį, kuriam tinkama nuolatinė svetainių priežiūra nepamaišytų. Todėl žemiau pakalbėsime apie kelis atnaujinimus, kuriuos reikėtų atlikti pirmiausiai.

Nereikia puslapio išvaizdos labai smarkiai koreguoti, ypač jeigu esate patenkinti dabartiniu dizainu. Jo pertvarkymas nėra susisijęs tik su vizualais, o labiau su technine jų puse. Ar tai yra reikalinga? Iš dalies taip, nes dabar verta pamąstyti, kas kiek laiko atnaujinate savo išmanųjį, kas kiek laiko atliekami jo sisteminiai atnaujinimai ir t.t.? Tai tarsi įrodymas, kad ne tik prietaisai, bet ir svetainė turi būti reguliariai atnaujinama, o tai pabrėžia ir pati „Google“, nes dar 2021-aisiais priėmė sprendimą dėl reitingavimo, kurį dalinai nuremia ir dizainas. Svetainių priežiūra šiuo atveju yra labiau sutelkta į bendrą jos struktūrą ir sisteminį kodą.

Tęsiant temą apie „Google“ reitingavimą, tai taip pat svarbus yra puslapio techninio SEO sutvarkymas, kuris padeda paieškų sistemos algoritmams lengviau perskaityti svetainės turinį. Kad ir kaip tai keistai skambėtų, bet ji turi būti prieinama interneto sistemos, nes priešingu atveju galite pamiršti SERP sėkmę. Įrankis „Google Search Console“ yra svarbi to dalis, nes jį naudojant gaunami pranešimai, kuriose nurodomos puslapio klaidos bei ką reikėtų pataisyti, o dar geriau yra tai, jog viskas atliekama kiekvieną savaitę.

Funkcionavimas yra vienas iš svarbiausių aspektų, nes tai užtikrina, kad svetainė apskritai veikia. Kiekvienas ryšio su serveriu nutrūkimas, kiekvienas rimtesnis platformos ar pačio puslapio atnaujinimas gali pakenkti bendram veikimui, o juk nėra nieko nemaloniau, kai sugalvojate apsipirkti internetinėje parduotuvėje, o ji paprasčiausiai neveikia. Todėl svetainių priežiūra turi būti atliekama reguliariai tam, kad būtų užtikrinta, jog nebus prarasti pardavimai ar potencialūs ateities pirkėjai. Nes kartais užtenka ir vieno karto, kad tame puslapyje daugiau nebeapsilankytumėm.

Apie kitas funkcijas sužinosite čia: https://webstudio.lt/svetainiu-prieziura/