TOP 3 rinkodaros priemonės elektroninei parduotuvei

Elektroninės parduotuvės – tai nepakeičiama priemonė sėkmingai verslo veiklai. Tačiau norint, kad elektroninė parduotuvė būtų sėkminga, reikia naudoti efektyvias rinkodaros priemones. Todėl šiame straipsnyje aptarsime top 3 rinkodaros priemones, kurios padės sėkmingai vystyti elektroninę parduotuvę. Tai bus naudinga tiek esamiems, tiek būsimiems elektroninių parduotuvių valdytojams.

Toliau pateikiame 3 efektyviausias rinkodaros priemones e-komercijai

  1. Elektroninis paštas. Jis yra labai veiksminga priemonė reklamai ir rinkodarai. Elektroninio pašto rinkodara yra viena iš populiariausių priemonių padidinti pardavimus ir klientų lojalumą. Kadangi apie 80% žmonių patikrina savo el. paštą kasdien, tai ši priemonė gali būti svarbi pardavimo proceso dalis. Bet svarbu atsiminti, kad per paprastai parašytą laišką, didesnė tikimybė, kad jis bus pašalintas arba tiesiog ignoruotas be jokio dėmesio. Todėl būtina kruopščiai planuoti ir sukurti e. pašto rinkodaros kampaniją, kuri atitiktų visus reikalavimus, ir pritrauktų kuo daugiau dėmesio. Pranešimus rekomenduojame siųsti tik gavus naudotojų sutikimą. Lietuvoje populiariausia yra kurti naujienlaiškius esamiems klientams ir taip kurti atgalinį ryšį.
  2. Socialiniai tinklai, tokie kaip Facebook, , Instagram ar LinkedIn, gali būti puiki platforma reklamai ir rinkodarai. Ši rinkodara gali atvesti potencialių klientų el. parduotuvėje, padidinti srautą ir didinti prekybos pajėgumus. Būtina žinoti, kad skirtingų socialinių tinklų auditorija skiriasi pagal amžių, lytį ir interesus. Todėl būtina paruošti kiekviename socialiniame tinkle pritaikytą turinį, pakabintą ir pritaikyta konkretiems klientams.
  3. SEO optimizacija yra priemonė, padedanti elektroninėms parduotuvėms užsitikrinti paieškos sistemų vadovavimą, siekiant maksimaliai padidinti lankytojų skaičių. SEO optimizacija gali būti labai svarbi, nes gera reitingų vieta paieškos sistemose, praktiškai garantuoja pardavimus. Minusas, tai jog čia reikia itin daug ir ilgai dirbti kol bus pasiekti rezultatai. Klaidos gali kainuoti net ir pašalinimą iš paieškų sistemų. Tad, jei laiko ar noro optimizuoti svetainę patiems nėra, pasidomėkite kas yra SEO paslaugos. Tereikia pasirinkti patikimą skaitmeninio marketingo agentūra, susidėlioti planus ir biudžetą.

Kad kiekviena reklamos priemonė būtų efektyvi – būtinas profesionalumas

Labai svarbu išsiaiškinti, kas geriausiai tinka jūsų el. parduotuvei, ir naudoti tinkamas rinkodaros priemones, kurios bus veiksmingiausios. Kiekvienu atveju ne pro šalį yra profesionalų komandą. Jie gali padėti kurti veiksmingas reklamos kampanijas ir parinkti tinkamiausias rinkodaros priemones kiekvienu atveju.